Vetëm Leku E Çon Ujin Përpjetë - Vellezerit Zena

Miremengjesi - interesi
gjithmonë paska qenë kështu,
veç një djalë i marrë si unë
nuk e ka besu.
Shumë shokë un' i kam pas
me ta jam betu për jetë,
o i kam pas e i kam qeras
tani veç kam mbet.

Me ndihmoni ju o mjek,
se me dhemb kjo kokë,
kur mbetet njeriu pa Lekë
mbetet dhe pa shokë.
Çdo gjë shitet,
çdo gjë blehet,
çdo kush mund të jesh
me Lekë e me dashuri
djalo mund ta blesh.
Me ndihmoni ju o mjek,
se me dhemb kjo kokë,
kur mbetet njeriu pa Lekë
mbetet dhe pa shokë,
çdo gjë shitet,
çdo gjë blehet
ne këtë jetë te shkrete
vetëm leku, vetëm leku
e çon ujin përpjetë.

0 commenti:

Copyright © 2005 - 2008 - Albanian Mp3 - is proudly powered by Blogger
Ky Blog eshte fuqizuar nga stafi Albanian Mp3, qdo material ne kete blog eshte plotesish i lire per tu kopjuar.