KENGA E KAMBER LOSHIT

KENGA E KAMBER LOSHIT

kamber losh o kamber sejdia
o qou bre djal t'ka rrethu serbia
po pisket o kamber sejdia
delni shok o tu qershija
o delni shok o tu qershija
bini djem se u vra fazlija
naqallniki o po qon fjale
ti kamber o koke budalle
o ai prefekti fjal o ka que
kamber loshit e me u dorzue
tri sereq o t'kem rathue
me pase kraht o me fluturue
e me pas kraht o me fluturue
prej *vrelices* smunesh me pshtue
kamber loshi o po qon fjale
ty prefekt mos t'kofsha fale
nuk t'bi n'dore edhe sa t'jom gjalle
per pa m'vra mu *zjarrin n'qafe*
po bo *mahxharri/xhanarri* o haj medet
kane liftu tri dite e tri nete
nja tri dite edhe kane liftue
kamber loshi osht varrue
shokve t'vet e nau ka kallxue
qonu shoku ju n'mujshi me pshtue
forte kamber o osht vorrue
pune e madhe nuk muj vi me jue
jon bo gati o shoket jone dale
thrret kamberi o more murate
e merre vlla o ket sahate
merr sahatin merre kutin
o merr sahatin merre kutin
mo kamberi jo duhan nuk pine
merr vlla cka ti kome dhone
mo kamber jo ne gjyks spo i none
jon bo gati o tone jone dale
o don velika o me u kalle flake
qyq e vetun ne kolib o nale
kur e bon o zoti o sabahe
naqallniki a pet po qon fjale
o kamber forte koke budalle
pse pe i merr edhe vllaznit n'qafe
mu tash topat qi m'kane ardhe
po du ushtrin me ta kalle flake
o kalle flake more qitja timin

kalle flake e qitja timin
o sa t'jome gjalle s'ta japi dorzimin

0 commenti:

Copyright © 2005 - 2008 - Albanian Mp3 - is proudly powered by Blogger
Ky Blog eshte fuqizuar nga stafi Albanian Mp3, qdo material ne kete blog eshte plotesish i lire per tu kopjuar.