West Side Family - Unë dua a a

Me klesten u mpleksa e më la mbresa
Më puthi, më shtypi si kikirik te kthesa
Mami, papi s’më del hesapi
Kot e mbani gocën, te grepi do bi krapi
Se s’e mbante vetën kur vrapin mori
Sinqerisht iu them nëpërka kokën nxori
E nxehta, e keqja, me helm, e pabesa
E krisur, e lireshme, të gërvisht përbrenda

Hmm para më shumë do
Do të jesh me të, qëndro numëro uno
Ça tregohet, vetëm për të flitet
Është virus i poshtër lale nuk të shqitet

Po të jetë klesta, vërtetë ja vleka
Vërtetë ja vleka, u dobësu kuleta
Na janë grisur xhepat, i kena ngjit me nastro
Për to do rruante mjekrën dhe xhaxhi Fidel Kastro

Ref.
Unë dua a a
Unë ta them më pelqen
E nuk e di në ja vlen
Është e vërtetë a gënjen
Unë dua a a
Filloi e gjitha si lojë
E nuk e di si do shkoi
A më të a do mbaroj
Ti do aa
Mos ma thuaj e du
Tani jam bërë si ujku
Që ja bëj uu
A a
E dua vetëm një herë
Të të kem në një shtrat
Edhe flakën t’i nxjerr

A a

Tani nuk ke shpëtim nga kthetrat e kësaj loje
Kërkove lojë të rëndë, virusin sa e more
Të thashë që i kam parë viktimat një nga një
Më vjen keq shoku im, tani radhën e ke ti

Krejt e humba vetën, e rifitova
I mblodha ato forcat, thashë se shëtova
I fshihesha nëpërkes që mos ta shihja
Po s’mundem të rrija pa të të shkrija
Doja ta shijoja, vetën torturoja
Mbaroja pastaj se më tërbonte loja
Me çmëndte, më trembte, trurin mbrapsht ma kthente
Klesta me gusta es tu much caliente

Ref.
Unë dua a a
Unë ta them më pelqen
E nuk e di në ja vlen
Është e vërtetë a gënjen
Unë dua a a
Filloi e gjitha si lojë
E nuk e di si do shkoi
A më të a do mbaroj
Ti do aa
Mos ma thuaj e du
Tani jam bërë si ujku
Që ja bëj uu
A a
E dua vetëm një herë
Të të kem në një shtrat
Edhe flakën t’i nxjerr

(Unë dua a a
Unë ta them më pelqen
E nuk e di në ja vlen
Është e vërtetë a gënjen
A a
Filloi e gjitha si lojë
E nuk e di si do shkoi
A më të a do mbaroj
Aa)

Ref.
Unë dua a a
Unë ta them më pelqen
E nuk e di në ja vlen
Është e vërtetë a gënjen
Unë dua a a
Filloi e gjitha si lojë
E nuk e di si do shkoi
A më të a do mbaroj
Ti do aa
Mos ma thuaj e du
Tani jam bërë si ujku
Që ja bëj uu
A a
E dua vetëm një herë
Të të kem në një shtrat
Edhe flakën t’i nxjerr

Aa

0 commenti:

Copyright © 2005 - 2008 - Albanian Mp3 - is proudly powered by Blogger
Ky Blog eshte fuqizuar nga stafi Albanian Mp3, qdo material ne kete blog eshte plotesish i lire per tu kopjuar.